Betingelser

Våre salgsbetingelser er i henhold til forbrukertilsynets standard salgsbetingelser for forbrukerkjøp av varer over internett.

Partene

Selger: Caro.no/ Caro AS (Orgnr 912 069 699) Adresse Breivika Industriveg 47 A, 6018 Ålesund, post@caro.no  Tlf: 97 97 89 00. Betegnes i det følgende som selger.

Kjøper: Den forbruker som foretar bestillingen. Betegnes i det følgende som kjøper.

Priser
Caro.no brukes både av bedrifter og private. Alle priser er oppgitt i NOK og du kan selv velge om prisene skal vises inklusiv MVA eller eksklusiv MVA. Dette valget finnes på forsiden. Når du kommer til kassen vil det stå spesifisert både MVA-beløp og totalpris. Rabatter/rabattkoder kan ikke kombineres.

Betaling
Caro.no tilbyr sikker betaling med VISA/Mastercard og faktura via Klarna. Faktura er tilgjengelig for bedrifter.

Ved valg av faktura som betalingsmetode, må denne være betalt før vi sender varen. Ved valg av Klarna som betalingsmetode, kan man få tilsendt varen før registrert innbetaling.

Garanti
Caro.no driftes av Caro AS. Vi tilbyr en markedsledende 5 års garanti på alle robotklippere, bensindrevne maskiner og motorer levert av oss. 

Levering
Bestilte varer sendes med Posten eller Postnord, eller våre egne biler.

Varer blir sendt umiddelbart etter at vi har mottatt betalingen - så sant vi har varene på lager. Pakken vil i de fleste tilfeller være fremme hos mottakeren innen 3-6 virkedager etter at betalingen er registrert, avhengig av hvor i landet du bor.

Angrerett/Reklamasjon
Hvis du ikke er fornøyd har du som privatperson ubetinget angrerett innen 14 dager (ifølge kjøpsloven).
Hvis du angrer kjøpet betaler du selv retur frakten. 
Angrerettskjemaet finner du her.

Selgers rettigheter

Dersom kjøper ikke betaler eller oppfyller de øvrige pliktene etter avtalen eller loven, og dette ikke skyldes selger eller forhold på selgers side, kan selger agere i henhold til regler i forbrukerkjøpsloven. Selger vil også etter omstendighetene kunne kreve renter ved forsinket betaling, inkassogebyr og et rimelig gebyr ved uavhentede varer.

Mangel ved varen - kjøpers rettigheter og reklamasjonsfrist

Ved feillevering eller det er feil på varen, erstatter vi også retur frakten og sender ny vare uten ekstra omkostninger.

Hvis det foreligger en mangel ved varen, må kjøper innen rimelig tid etter at den ble oppdaget eller burde ha blitt oppdaget, gi selger melding om at han eller hun vil påberope seg mangelen. Kjøper har alltid reklamert tidsnok dersom det skjer innen 2mnd fra mangelen ble oppdaget, eller burde ha blitt oppdaget. Dersom varen har en mangel og dette ikke skyldes kjøper eller forhold på kjøpers side, vil regler i forbrukerkjøpsloven gjøre seg gjeldende.

Reklamasjon til selger bør skje skriftlig.

Konfliktløsning

Klager rettes til selger innen rimelig tid. Partene skal forsøke å løse eventuelle tvister i minnelighet. Dersom dette ikke lykkes, kan kjøper ta kontakt med Forbrukertilsynet for mekling.

Forbehold
Vi tar forbehold om eventuelle skrivefeil, lagerbeholdningsfeil og prisendringer.

5 års garanti gjelder forbrukerkjøp og forutsetter årlig service hos oss.

Din nettleser er utdatert!

For å kunne bruke alle funksjoner på nettsiden må du oppdatere nettleseren. Oppdater min nettleser nå

×